Regulamin
1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług Gabinetu Masażu zwany dalej „Gabinetem”. Klienci Gabinetu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnej terapii, zabiegu lub masażu, zwanego dalej „Zabiegiem”. Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu przystąpienia do Zabiegu. W Gabinecie należy dostosować się do poleceń obsługi.
2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
3. Gabinet nie świadczy usług na tle seksualnym. Jakiekolwiek próby namawiania skutkują przerwaniem zabiegu oraz pobranie od Klienta 100% kwoty za umówiony wcześniej zabieg. Masażysta zastrzega sobie prawo do odmówienia lub przerwania masażu jeśli spotka się z zachowaniem nieadekwatnym do miejsca, w którym się znajduje (propozycje seksualne, nękanie, agresja itp. w takich przypadkach zostanie wezwana Policja) opłata za zabieg zostanie pobrana, jak za zabieg który się odbył.
4. Masażysta powinien przed zabiegiem zaproponować Klientowi jednorazową bieliznę, z której możemy skorzystać w celu zakrycia okolic intymnych. Ma też obowiązek spytać, czy chcemy – w przypadku kobiet – masażu klatki piersiowej.
5. Gabinet nie świadczy usług masażu leczniczego. Gabinet świadczy usługi z zakresu masażu relaksacyjnego, oraz podstawowych zabiegów pielęgnacyjnych i kosmetycznych. Personel Gabinetu zobowiązany jest udzielić rzetelnych informacji dotyczących przebiegu i rezultatów masażu oraz wykonać go wedle obowiązujących zasad i wskazań.
6. Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości łokci oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu. Pracownicy Gabinetu zobowiązani są utrzymać dłonie i paznokcie w takim stanie, aby zminimalizować ryzyko zadrapań i skaleczeń.
7. Pracownicy Gabinetu zobowiązani są do poszanowania godności i prywatności Klienta. Każdy Klient zobowiązany jest, przed rozpoczęciem zabiegu, przy pierwszej wizycie, do wypełnienia Karty Klienta, na której umieszcza swoje podstawowe dane osobowe (imię, nazwisko, data urodzenia, telefon kontaktowy), oraz zapisuje wszystkie dolegliwości i schorzenia (o ile występują). W przypadku nie udzielenia pełnych informacji odnośnie swojego stanu zdrowia, Klient zwalnia Gabinet z ewentualnej odpowiedzialności. Jednocześnie Klient zobowiązany jest do poinformowania pracownika Gabinetu o jakichkolwiek zmianach w jego stanie zdrowia (nawet podczas kolejnych wizyt).
8. Klient jest zobowiązany każdorazowo w przypadku ewentualnego odczuwania dyskomfortu lub złego samopoczucia w trakcie lub po zabiegu, niezwłocznie poinformować o tym osobę wykonującą zabieg.
9. W trakcie wykonywania zabiegu w gabinecie masażu może przebywać wyłącznie masażysta oraz Klient, jedynie masażysta może wyrazić zgodę na obecność trzeciej osoby. Klienci Gabinetu proszeni są o wyłączenie/wyciszenie telefonów komórkowych. Klient jest obowiązany do nieposiadania w czasie Zabiegu jakiejkolwiek biżuterii. Wszelkie kosztowności winny być przechowywane przez Klienta na jego odpowiedzialność. Gabinet nie ponosi odpowiedzialność za będące własnością Klienta przedmioty pozostawione bez nadzoru, w tym za ich zagubienie lub uszkodzenie.
10. W szczególnych przypadkach masażysta ma prawo do odmówienia wykonania zabiegu (np. ciąża zagrożona, nowotwór , choroby skóry , choroby zakaźne).
11. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z usług tylko pod pisemną zgodą rodziców/opiekuna i mają możliwość uczestniczenia w wszystkich zabiegach.
12. Zabrania się: Spożywania napojów alkoholowych oraz bycie pod jego wpływem. Palenia tytoniu. Wnoszenia i używania sterydów, narkotyków oraz wstępu do Gabinetu pod ich wpływem. Handlu i akwizycji. Naklejania i pozostawienia reklam.
13. Z zabiegów można korzystać tylko w godzinach otwarcia Gabinetu, po wcześniejszej rezerwacji. Podczas rezerwacji, wskazane jest podanie usługi, jaka ma być wykonana (zwłaszcza przy zabiegach, które wymagają wcześniejsze przygotowanie, np. masaż gorącymi kamieniami itp.) Zaleca się przyjść kilka minut wcześniej przed umówionym zabiegiem.
14. W przypadku spóźnienia się na wizytę przez Klienta, pracownik Gabinetu ma prawo skrócić czas wizyty, jeśli inaczej skutkowałoby to opóźnieniem z zabiegach dla kolejnych Klientów.
15. Za zniszczenia majątku Gabinetu spowodowane działaniem lub zaniechaniem klienta ponoszona jest przez Niego pełna odpowiedzialność finansowa. Sprzęt i urządzenia Gabinetu należy używać zgodnie z ich przeznaczeniem i wskazaniami pracownika Gabinetu. Gabinet nie ponosi odpowiedzialność za uszczerbek na zdrowiu osób korzystających z urządzeń znajdujących się w Gabinecie bez zgody. Zabrania się wynoszenia wyposażenia Gabinetu poza jego obszar.
16. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za wypadki spowodowane nieprzestrzeganiem regulaminu.
17. W sprawach spornych, nieokreślonych niniejszym regulaminem zastosowanie mają zapisy prawne kodeksu cywilnego.
18. Gabinet zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszym regulaminie.
Rezerwacja wizyt
-
Usługodawca prowadzi rezerwację i zapisy na wizyty telefonicznie lub/i online.
-
Celem rezerwacji wizyty, Usługodawca jest uprawniony żądać wpłaty przez Klienta Zadatku w wysokości 50% ceny Zabiegu. Przy rezerwacji telefonicznej, wysyła link który jest ważny przez 8 godzin od rezerwacji terminu telefonicznie. Po upływie tego czasu, w przypadku braku płatności lub braku potwierdzenia płatności bankowej, rezerwacja terminu ulega anulowaniu.
-
Rezerwacja terminu „na cito” w danym dniu, jest możliwa tylko po wpłacie BLIK na podany w wiadomości sms numer telefonu lub wpłacie zadatku na konto bankowe, do 2h od momentu wstępnej rezerwacji i wysłanie do Usługodawcy dowodu wpłaty.
-
Zadatek w kwocie 50% ceny, obowiązuje również przed Masażem dla Dwojga – dla każdej rezerwacji (pierwszej i kolejnych następnych).
-
Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie bez wcześniejszego odwołania w dozwolonym Regulaminem terminie lub odwołanie Zabiegu na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem, uprawnia Usługodawcę do zatrzymania wpłaconego przez Klienta Zadatku lub w przypadku braku zadatku, uprawnia Usługodawcę do nałożenia postanowienia wymaganej zapłaty za cały zabieg, na podane konto bankowe lub przed zapisem na kolejny zabieg. Rezerwacja kolejnej wizyty w ww. przypadku będzie możliwa dopiero po opłaceniu nieodwołanego zabiegu.
-
Gabinet, dopuszcza możliwość odwołania wizyty z usprawiedliwionych i ważnych powodów, niezależnych od Gabinetu, takich jak: wypadek losowy, choroba osoby wykonującej zabieg, nagłe wyłączenie mediów w Salonie. W takiej sytuacji Klient zostaje umówiony na inny dostępny termin.
-
W przypadku realizacji Zabiegu Zadatek podlega zaliczeniu na poczet ceny Zabiegu wykonywanego dla Klienta.
Płatności
-
Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane Usługi.
-
Cennik Zabiegów jest t wywieszony/ dostępny w Gabinecie.
-
W Gabinecie udostępnia się następujące sposoby zapłaty:
-
płatność gotówką w kasie
-
płatność BLIK
-
wpłata na konto przelewem
-
wcześniejsza płatność przelewem/blikiem.
-
Cena za wykonaną Usługę zostanie pomniejszona o wpłacony Zadatek.
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia tymczasowych promocji, bonów podarunkowych czy pakietów zabiegów. Zasady dotyczące ich zakupu oraz czasu trwania, zostaną uregulowane w odrębnym regulaminie. Promocje i rabaty nie łączą się.
-
Danie firmy
Golden orchid Marek Nocoń
ul. Dobra 5/13, 00-384 Warszawa
E-mail: Marek.goldenorchid@gmail.com
Numer telefonu: 884410053
NIP: 5223277959
REGON: 526970820
Reklamacje
-
Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu/Usługi lub jego efektów. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu
-
w Gabinecie w dowolnej formie.
-
Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Klienta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu, oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań.
-
Reklamacje składa się w formie pisemnej, osobiście w Gabinecie, za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres Gabinetu lub elektronicznie na adres mailowy: joannaczysz.gabinet@gmail.com
-
Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od jej przyjęcia
i poinformuje Klienta o jej rozpatrzeniu na podane w tym celu dane kontaktowe.
Polityka Prywatności
Dbamy o prywatność naszych klientów i zapewniamy, że wszelkie dane osobowe są przetwarzane względem weryfikacyjnym oraz podstawą do umówienia się na wizytę w naszym gabinecie.
2. Administrator Danych
Administratorem danych osobowych jest Gabinet Golden Orchid, z siedzibą w Warszawie,
przy ul. Dobrej 5/13
kontakt: Marek.goldenorchid@gmail.com, tel.884410053
3. Zakres podlegających danych osobowych
-
Imię i nazwisko
-
Adres e-mail
-
Numer telefonu
-
Historia zdrowia (w zakresie dokumentacji medycznej przekazanej przez pacieta)
4. Cele przetwarzania danych osobowych
-
Realizacja usług
-
Kontakt▍
-
Prowadzenie dokumentacji
5. Podstawa prawna przetwarzania danych
Przetwarzanie danych osobowych występujących z art. 6 ust. 1 RODO:
Przetwarzanie jest zgodne z prawem wyłącznie w przypadkach, gdy – i w takim zakresie, w jakim – spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków:
a) osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów;
b) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
c) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
d) przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej;
e) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
f) przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem.
6. Odbiorca danych osobowych
Dane osobowe klientów jest wyłącznie Gabinet Golden Orchid z siedziba w Warszawie ,
przy ul. Dobrej 5/13
kontakt: Marek.goldenorchid@gmail.com, tel.884410053
7. Przechowywanie danych osobowych
Dane osobowe będą przechowywane w gabinecie Golden Orchid w postaci elektroniczne.
Dane osobowe
1.Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z treścią i w celach wskazanych w klauzuli informacyjnej, z którą Klient zapoznaje się podczas pierwszej wizyty w Salonie.
Świadczone usługi
-
Usługodawca świadczy usługi znajdujące się w aktualnym cenniku usług na stronie internetowej: www.goldenorchid.pl albo dostępnym w gabinecie.
-
Klient przed wyborem Usługi może zapoznać się z jej opisem, czasem trwania oraz ceną.
-
Przed rezerwacją wizyty Klient jest również informowany o najbliższym możliwym terminie Usługi oraz o wyprzedzeniu, z jakim należy dokonywać rezerwacji wizyty.
-
W przypadku uporczywego odwoływania wizyt przez Klienta w terminie późniejszym niż dozwolony niniejszym regulaminem albo niestawiania się na umówioną wizytę bez odwołania wizyty we wskazanym terminie więcej niż 3 razy, Usługodawca jest uprawniony do odmowy świadczenia lub rezerwacji kolejnej wizyty danemu Klientowi.